Kärlek till nygamla boken

Ny dag, dagsljus, fotomöjligheter.

Känner kärlek för denna vår skapelse, som kom igår i en femte reviderad upplaga och som med möda fyllde mitt källarförråd. Det skrev jag om i bloggen Änglar finns!
 
Handbok om systemiskt mentorskap och mentorprogram i arbetslivet ligger där på en för mig viktig nött stol, som jag ärvt av mina nästan-föräldrar, intill ett för mig viktigt hjärta skapat av konstnärsvännen Lisa W Carlson.
 
Du ser bokens fram- och baksida. Adepten läser från ena hållet och mentorn från det andra. Man får vända och vrida, så som man gör i mentorskap.

Den kan köpas för pengar. Enbart genom vårt förlag. Oförändrat pris. Läs om det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0