Det ni!

Djävlar i min lilla låda. Nu har jag tagit ytterligare ett litet kliv in i den digitala och mediala världen.
 
För första gången har jag lagt upp en filmsnutt på min blogg. Och inte bera en, utan två. 
 
Det ser inte mycket ut för världen, bara som ett färgmarkerat ord. Men grejen är att klickar man där så kommer man till en filmsnutt som jag först publicerat på Toutube. Jag googlade och hittade en person som 2011 ställde exakt den fråga som jag ställer mig. Hur lägger jag in filmsnuttar på min blogg då jag använder blogg.se? Det fanns några få svar, och det var precis vad jag behövde.
 
Bloggen som jag lyckats förse med film heter Liseberg och nöjesförhöjare. Där finns filmerna som illustrerar texten. Och här sitter jag och är så himla nöjd med vad jag just lärt mig. 
 
- Detta, mina vänner, är bara början. Det ni!
 
Nästa steg är att klara av inbäddningen av filmen, så att den syns med en bild och en pil i bilden att trycka på så att filmen går igång. Men det får bli en annan gång.
 
- Då ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0