Trötter

Dagarna efter budgivningen vällde den stora tröttheten in. Jag orkade inte riktigt glädja mig. Jag har till nöds orkat skaffa några flyttkartonger för att påbörja operation röjning inför fotografering till veckan. Och jag råddar med få en långsiktig bankkontakt, flyttstäd, flytthjälp och funderar också på att ta hjälp med målning av nya lägenheten – mitt i sommaren.

 

Snart kommer också vår nytryckta bok hem och skall inrymmas i ett redan överfullt förråd. Vi har avstyrt boksläpp i Sundsvall planerat till 9 juni – det visade sig vara skolavslut i Sundsvall vilket kan påverka viljan att komma på bokmingel och dessutom kan det vara dags för kontraktsskrivning för mig med trassliga möjligheter att få anhöriga att skriva med fullmakt för mig.

 

Pu, jag bara orkar inte mer. Det här är för mycket och för svårt för såna som mig. Nån stor och cool affärskvinna är jag inte. Bara en trötter sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0