Flyttat, trött-nöjd

Nu är det fullbordat.
 
Jag har flyttat till Skytteholm i Solna och avträtt lägenheten i Kvarnskogen, Sollentuna. Allt har gått bara bra både vad gäller pappers- och pengadelen och renoveringen, den fysiska flytten och flyttstädet. Har haft god hjälp av Beks flytt och transport, de har gjort allt grovjobb åt mig. Tuva, Leo och Ann har också hjälpt mig vilket jag är oändligt tacksam för.
 
Nu är jag ganska trött av både flyttkaos och, för mig, ovanligt hårt fysiskt arbete. Fortfarande står flyttkartongerna i travar hos mig, men högarna minskar allteftersom.

Det blir så fint. Jag känner mig nöjd med både lägenhet i sin helhet och de renoveringsinsatser jag valt. Hela lägenheten är målad, några garderober rivna och ersatta med nya fräscha. Överväger faktiskt att i ett senare skede ta bort de klinkerliknande golvplattorna jag har i kök, hall och sovrum, men det får bli ett senare projekt.
 
Nu ska jag bara landa, etablera mig här, bo in mig i lägenheten och lära känna omgivningarna. Det räcker och blir över för ett bra tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0