Tack Solom

Jag har börjat gå på pensionärsgympa. Det kan jag nu säga efter att ha varit där för tredje gången. Det är enkelt, trevligt och absolut väl avvägt för målgruppen. Och det bästa av allt, Solom, dvs Sollentuna kommuns omsorgsverksamhet, bjuder på kalaset. Det kostar mig inte ett öre att bli ledd i glada panchisars lag av en proffsig ledare, i lokaler med omklädningsrum, dusch och bastu.

Solom erbjuder också pensionärer hantverkshjälp med sånt där det finns risk för fallskador. Det innebär att jag kan få gratis hantverkshjälp för att sätta upp den där torkställningen som dråsat ner, kolla brandvarnaren och få upp några takhängda lampor och borra/skruva hyllor som sitter för högt för mig att klara. Gratis och franko.

- Tack Solom, för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0