Kanske tusen

Jag har också varit på Caroline af Ugglas Kör för alla för tredje gången. Nu sjunger jag powersång tillsammans med de andra i kören så taket lyfter. Vi ska avsluta vårterminen genom att sjunga tillsammans med tre namnkunniga artister, Sanna Nielsen, Petter och en Joha Nånting (=Mulari), som visst är känd men som jag inte vet nåt om.

 

Vi ska konsertera på en av de häftigaste scenerna som finns. Dalhalla. Den 6/6.

 

Caroline har sagt till Dalhalla-arrangörerna, som begränsat deltagarantalet på scen till ca 700 pers, att hon vägrar komma med kören om inte alla som vill komma också får komma. De får bygga om och till så vi alla får plats på scen.

 

- Hur många vi blir? Kanske tusen. Eller mer.


Kommentarer
Postat av: ingela

det måste jag åka och titta på!!

2015-02-06 @ 10:59:47
Postat av: Bente

Wow, välkommen!

2015-02-06 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0