Seniortandvården

Jag behöver en ny tandläkare efter det att jag flyttat. Fick tips om Seniortandvården i Sollentuna för länge sedan. Igår tog jag mig i kragen och kollade upp dem. De drivs av OralCare och finns på flera platser i Sverige. Hemsidan är begriplig, tydlig och lockande. De kan t o m komma hem till kunden ifall det behövs, både tandläkare och hygienist. Det har jag då aldrig hört talas om att tandläkaren gör hembesök! Priserna var dessutom humana.

 

Ringde och nåddes av en telefonsvarare som med lugn och tydlig röst sade att det var fler i kön och att det snart är min tur. Det var anmärkningsvärt lätt att höra budskapet. När jag väl kom fram svarade en person med långsamt lugnt och tydligt tal. Jag blev erbjuden ett introduktionserbjudande, dvs en gratistid hos tandläkare redan i slutet av den här månaden.

 

Så smidigt, så proffsigt, så lovande. Jag blir alldeles glad och njuter av förmånen att vara senior. De verkar ha tänkt till om målgruppen och fått till samarbeten med Landstinget så att de har lockande priser.

 

Läs mer om Seniortandvården på www.oralcare.se 

Det här gör mig påskglad.

Mera sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0