- Intresserad, nån?

När man surfar runt efter lämpliga boenden så stöter man på ett och annat. Det här parhuset, t ex.
 
Här skulle jag vilja bo tillsammans med några trevliga gelikar. 
 
 
Huset på Postvägen 7B i Bromma Kyrka, Stockholm är ritat av den ganska nyligen avlidne arkitekten Carl Nyrén och för tillfället till salu. Calle var en av de tongivande svenska arkitekterna under lång tid och en ljusföringens mästare.
 
Jag kan bidra med knappt 1,5 mille. Medfinansiering behövs således med sisådär 4-5-6 mille, lite beroende på hur budgivningen går.
 
Alternativt kan jag bidra med att vara kulturintresserad hyresgäst i nåt sorts ollo-kollo. Ett fantastiskt erbjudande, om jag får säga det själv! Jag varken röker eller super så det stör.
 
- Intresserad nån? Gärna med särskilt intresse för trädgård, då det tycks mig vara tomtens utvecklingsområde.
 
- Fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0