How come?

Häromdagen skrev jag på Facebook en blänkare med fotot på mig i de röda glasögonen:
"Efter flera års allt luddigare syn, operation på båda ögonen i början av juni, och en oändlig väntan på nya glasögon har jag nu äntligen gått i mål. Ser troligtvis bättre än på sisådär 30 år. Det är värt ett Hurra!!!!"

Jag har fått överraskande och översvallande reaktioner med bortemot 80 gillanden och 25 kommentarer.

Det förbryllar mig. Det var ju bara en liten liten blänkare, mest tänkt för att peppa mig själv.

Hur kommer det här sig?
 
Kan det vara så att vi gillar små glada nyheter? Eller den röda bilden och brillorna? Eller?
 
-How come?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jamen du var ju så fin i din röda tröja med matchande glasögon! Det var en sån glad och positiv bild på Bente!

2014-08-10 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0