Debuterar som dansare vid Operan

Det är faktiskt sant. Jag debuterar som dansare ikväll. Vid Operan. Fniss.

Häromdan såg jag ett nyhetsinslag på TV nåt om Operan, dans och interaktivitet och att en del av publiken är med i föreställningen på scenen, gratis. Det klack till i mig. Det där vill jag vara med om. Jag gick in på Operans hemsida och skaffade mig en biljett.
 
Först visste jag inte riktigt vad jag skaffat biljett till. Alltså om det var en Operaföreställning, dansföreställning eller både ock. ??? Jag bara visste att jag ville vara med. Jag har också lyckats värva en kompis att också medverka.

Nu vet jag att det är en dansföreställning som heter Out of mind. (Klicka på understrykningen så kommer du Operans egen information om föreställningen.) Numret som jag ska medverka i heter the world to darkness and to me. Den dansande publiken behöver inte ha några förkunskaper. Vi ska tydligen bilda enklare gruppkonstellationer på scen. Men det tänker jag tala lite tyst om. Det viktiga budskapet är att jag, vid 63 års ålder, debuterar som dansare vid Operan. 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Helt underbart, lycka till:-)

2013-10-13 @ 09:26:50
Postat av: Inga S

Hihi!! Jättekul! Går det ut på nätet?

2013-10-13 @ 16:45:53
Postat av: Ingrid

Så modig du är som så snabbt går från tanke till handling. Jag önskar dig lycka till och en positiv upplevelse!

2013-10-13 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0