Uppföljning men inte upprepning

Jag samlade ihop mig efter den där koppen kaffe och gjorde lite av det jag hade tänkt göra den dagen. Sen for jag till Kungsbacka för att prata med Marie om utvärdering och ev uppföljning av skrivardagen 6 april.
 
Jo då, vi summerar att det blev en bra dag och att var det många, men inte alla, som välkomnar någon form av uppföljning. Åtmnstone då. 
 
Vi bestämde att ta önskemålen på allvar och erbjuda en uppföljande dag på tidiga höstkanten. Spånade lite hur den skulle kunna göras. Både vad gäller förtäring, lokal, akrivitet och innehåll. Det ledde oss vidare på ett sätt som jag inte vill skriva om här, men jag lämnade i alla fall Marie full i kreativ lust och med något rejält att kreera vidare kring.
 
Nu ska jag fixa en ny inbjudan/affisch och ny info på hemsidan. Skicka inbjudan till våra deltagare. Läga info på FaceBook efter ca en vecka och därmed öppna upp för att det kommer nytillkomna deltagare, som det också ska fungera för.
 
Man kan säga att det är en uppföljning som tar oss vidare ett steg. Alltså inte en upprepning. Och lite kul känns det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0