Kontakt sökes

Kontakt sökes en man i mitt liv - eller kvinna - som kan vara personlig support angående min Mac.

 

Hen ska finnas i Göteborg och skall vara en person, en och samma vid varje kontakttillfälle. OK att höra till ett företag eller ha eget företag, bara jag träffar på en och samma människa varje gång. 

 

Hen ska kunna hjälpa mig med allt som krånglar, typ Outlook för Mac, Windows för Mac, synkningar mellan iPad, iPhone och Mac, synkningar mellan Outlook och Macs egen adressbok och kalender, Macs kompabilitet i PC-miljöer etc.

 

Å så ska hen vara, va ska jag säga, ... tålmodig... med min teknikstress. 

 

Jag erbjuder i gengäld ett extremt glatt humör, uppskattande hållning och lärande och go feedback varje gång ett delproblem lösts. Personen i fråga kan komma att växa så det knakar.  Det kommer också att flöda tacksamhet.

 

- Finns hen? Tar mycket ödmjukt och tacksamt emot tips.

 

- Naturligtvis är relation tänkt att vara professionell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0