Eureka!

Ja, jag sitter här och surfar om ritprogram, appar och iPad. Den som söker, hen finner.

 

Kanske har jag hittat grejen för mig. Ett gratis program, doodle.ly som är mer avancerade men liknar DrawSomething, som jag är flitig användare av. (Tack Leo för det tipset!). Det har funktioner som jag inte tänkte på att önska mig, nämligen den här sociala aspekten. Lätt att publicera. Att kommunicera med, om, kring...

 

Eureka!

Nu är jag ivrig.

Nästa steg att skaffa en iPad 3. Bara kolla av om jag ska ha nåt sorts abonnemang eller inte.

Nu är det bråttom.

 

Doodle.ly lanserar social ritapp för Ipad

Efter Draw Something kommer nu Doodle.ly, en gratis Ipad-app med avancerade ritverktyg och lika avancerade sociala funktioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0