LIV 2.0 001

Sist LIV figurerade i min blogg (den anonyma varianten) var hon tonårsförälder med sjukliga föräldrar och hon studerade på universitet samtidigt som hon drev företag. Hon for mellan olika åtaganden som en skållad råtta. Sen hände det sig som så att LIVs skapare blev sjuk och LIV fick några års lugn och ro. Hon kunde stillsamt torka in som den trasa hon var.

 

Nu verkar hon ha ledsnat på det. LIV pockar på i mitt medvetande. Hon vill nåt och ber mig väcka henne till liv igen. Jag gör ett försök att ge henne ett andra liv, jag graderar upp henne till LIV 2.0.

 

Men det är nog bäst att inte lova att hon är livsduglig, för det vet jag faktiskt inte. Det blir helt enkelt intressant att se.

 

Hon är beroende av respons från omgivningen. Vill inte bli så där marginaliserad som jag blev i min dröm i natt. Inget konstigt med det. Det vill väl ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0