4 hälsosamma timmar

Nu har jag gjort slag i saken och varit nyttig med min kropp, sådär lite rejält. Egentligen har jag varit nyttig hela vecka, mer än brukligt alltså.

 

Jag har promenerat (i Nordstan, köpte en cykelhjälm) och cyklat och simmat (i Valhalla-badet) och fått näring till samtal med min hälsocoach (dottern). Dessutom har jag letat geocacher och hejat på hundratals löpare i Göteborgsvarvet.

 

 

Loppet rundar Poseidon längst upp på Avenyn och löparna har här bara 4 km kvar. De springer i ett hav av förbrukade pappmuggar.

 

Summa summarum var jag ute i friska luften fysiskt aktiv i dryga 4 timmar på det där roligt-länge-lätta sättet som jag blivit rekommenderad.

 

Inatt ska jag lyfta en gångbro på plats. Det sista brolyftet i vårt projekt. Om det återkommer jag nog. Lyftet brukar vara ett duktigt skådespel bara för oss, några få involverade. Det lär också bli ytterligare 4 hälsosamma timmar för mig - nattetid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0