Bokmingel i Göteborg

I tisdags (30/8) genomfördes vårt första bokmingel för att uppmärksamma och fira att boken om KIM sett dagens ljus. Tack alla som kom.
 
Några bilder kommer, när jag fått dem tillsända.

Jag bär med mig en känsla av att ni som var där verkligen vill oss och vårt budskap väl och gladdes med oss över att ha kommit i mål. Boken om KIM är förlöst. Skål för det!

Jag tror också att ni alla hajade att ni är välkomna att ta vid, att utveckla tänkesättet på ert eget vis. Det är nämligen så att om bokens budskap ska spridas, så må det bli med er hjälp.

För min del är Boken om KIM ett sorts testamente över delar av mitt arbetsliv. Jag kommer inte att vara aktiv organisationskonsult längre. Därtill sätter sinnenas försämrade informationsförmedlare stopp. (Men jag är inte gaggigare än att jag förstår att jag inte är lika bright som förr.) Jag utbildar gärna i metoden på begäran och jag är gärna samtlsstöd till förändringsledare, men jag kommer inte att rådda i organisationer mer. 
 
Jag bär, som så ofta, inte någon alldeles ren och enkel känsla. I mig finns verkligen både glädje och stolthet, men också visst vemod. En stund. För jag har ju så roliga projekt som väntar på mig...
 
Den 15/9 genomför vi bokmingel after work i Stockholm och den 29/9 i Sundsvall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0