Omtag med hemsidan

Det finns många grubblor i mig. Förutom dem kring bokens markandsföring, se förra bloggen, så pågår grubblor hur och med vad jag ska presentera mig digitalt i framtiden. 
 
I helgen var jag i Karlstad hos Olafamiljen och fick av Cissi tips om ett hemsidesverktyg jag inte kände till. Google sites. Nu testar jag det och det tycks mig som att tidigare planer på Drupal 8 bleknar bort. Google sites har alla funktioner jag vill ha och fler därtill. T ex olika tillgänglighetsnivåer, användargrupper, interaktivitet, med eller utan kommentarsfält, blogg, bokförsäljning över nätet, koppling till min befintliga domän (kursiv funktion kräver G Suite som kostar en årlig inte alltför stor slant), etc.
 
Men det är mödosamt att lära sig själv och just nu undrar jag hur i fridens dar jag gör min provsida mobilvänlig. Löser jag det så dröjer det inte länge förrän jag kan presentera mig med mina nuvarande verksamheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0