Farväl till min blogg här på Bentes.blogg.se

Tack för mig på den här bloggen!
 
Jag har valt att samla ihop mig från olika digitala plattformar och lagt dem i en och samma hatt. Den hatten heter Perspektiv
 
Där finns min personliga Bentes blogg jämte Perspektivs blogg med grubblor om systemisk utveckling, t ex i organisation och ledarskap. I båda utgår jag från mig själv och mitt eget universum då jag betraktar tillvarons mysterier och krumbukter. Det är möjligt att prenumerera på blogginläggen. 
 
På hemsidan finns, förutom bloggarna, en presentation av mig själv Om Bentevad jag erbjuder för tjänster, böcker och artiklar och experimentella projket i olika stadier. Jag har också ställt samman ett galleri med bilder från projekt genom åren. Tyvärr är det mesta från tidigare år borta. Bilderna ligger på en extern hårddisk som jag inte kommer åt. Suck.
 
Det var intressant att göra sammanställningen i galleriet. I 20 år har jag kommunicerat att jag inte längre jobbar med grafisk form. Riktigt sant är det ju inte. Sammanställandet gav mig insikten att jag åter kan erbjuda mina grafiska tjänster till andra. Det skulle till och med vara riktigt kul.
 
Nåväl. Jag har klarat mitt senaste lärprojekt att göra min egen hemsida mobilanpassad i Google Site. Vidare har jag lyft den till G Suite för att kunna använda min egen domän. Det krävdes en del samtal med min svenske domänvärd och flera supportsamtal med Google-personal som satt i Dublin och bara pratade engelska. De var verkligen "supportive" och jag klarade det! Visserligen återstår att lära mig ytterligare några funktioner, t ex avläsa besöksstatistik och ha kommentarsfält på vissa, men inte alla, sidorna och där jag godkänner inläggen före publicering. Men har jag klarat det jag hittills gjort, så ska nog det där också gå.
 
Det räcker i alla fall för att säga
 
- High five!

Kommentarer
Postat av: DeweyTuS

Fix Your Home with Our Professional Handyman Services [url=https://www.englishbaby.com/findfriends/gallery/detail/2353035] Locksmith services>>>[/url]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0