Mina high fives

Under morgontimmarnas uppvaknande skrev jag på en blogg om minnena från Spanienvistelsen. Jag lade in ett stort antal bilder på skyltar som visar riktningen till rehabanläggningens olika lokaler. Det knepiga är att jag i vaket tillstånd inser att jag inte har en enda sådan bild. Men jag kan ju alltid dra mig till minnes vistelsens höjdare, mina high-fives.
  • Den inrutade och hälsosamma tillvaron med arbete av två olika slag från kl 7:00-22:00.
  • Färgerna där havet möter morgonhimlen.
  • Väderleksrapporterna kvällstid där vädret hemma i Sverige fick oss att fnissande säga till varandra att vi var på rätt ställe, high five! Snö- och regnslask hemma jämfört med Europa-värmerekord där vi var.
  • De magiska utflykterna till Granada/Alhambra och Ronda och promenaden till och i Marbella.
  • Trevnaden med brukare, avlösande assistenter och samtalen med andra rehabbare i restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0