Aj!

Vi börjar komma i ordning i våra nya lokaler vid Korsvägen. Min njugga inställning börjar vekna. Jag tyckte det luktar råtta och är bullrigt och trafikstressigt. Och, ja, lite av det där gäller fortfarande. Men det är också himla mysigt.
 
Ikväll spanade jag ut från våra kontorsfönster. I blickfånget, bakom trädet, ståtar Gothia Towers. Spårvagnarna dundrar hit och dit. Bilar bussar och flygbussar. Till höger, utanför bild, glittrar Liseberg och Universeum.
 
Jag nyper mig i armen för att försäkra mig om att det är IRL, ingen dröm och inte en utflykt i de internetiska sfärerna heller. Helt enkelt lite fantastiskt är det allt.
 
- Aj! Nypet gör ju ont, ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0