Rödögd och hostig med pyspunka

För att vara "arbetslös" har jag osedvanligt mycket att göra. Jag får verkligen inte tiden att räcka till.

Jag är djupt engagerad i skrivande på anbud för vår företagsgruppering. Anbudet är steg två = en andra konkurrensutsättning för ett större uppdrag i Göteborgs stad. Vore roligt om vi får det.

Jag är inklallad till det uppdrag som tog tvärstopp för att bidra till illustrationer om hur man kan tänka sig att projektet ska drivas vidare. Det finns komplicerande tids- och organisationssamband som ska framgå i bild och text.

Jag försöker sno åt mig tid för jobbansökningar. Vill göra det för att freda mitt eget samvete, men tiden är knapp.

Jag jobbar mig rödögd och hostar som en galning. Jag bör verkligen bli undersökt för både mina ögon och mina lungor. Nån gång när jag får tid. I kontakt med den sk verkligheten finner jag mig dessutom inte riktigt så kaxig som jag lyckades bli i min egna lilla bubbla häromdagen. Humöret har fått viss pyspunka, men livet är rätt OK ändå, utan känslan av uppblåsthet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0