Dra åt fanders!

Allting krånglar. Både tekniken och människorna.
 
Internettet på Landeriet funkade inte. Skrivaren ville inte skriva ut dokumentets alla sidor, bara en sida, den som jag inte var betjänt av. Hemma konstrar skrivaren också maximalt. Kan inte skicka filer somjag kunnat skicka tidigare. Det är en soppa av missförstånd och hullerombullerkommunikation kring Boken om mentorskap som borde ligga i tryckpressarna vid det här laget, men som inte kommit ut ur originalproduktionen än. Jag verkar kommunicera med en dam i nåt öststatsland som inte kan svenska annat än via Google translate. Osv osv.
 
Alla är dessutom dumma och fattar ingenting. Idioter, pottsorkar och bladlöss, är dom allihop. Jag själv, däremot, är ett felfritt helgon som står helt utanför allt vad tekniskt krångel, maktkamper och annat strul heter. DET är i alla fall skönt att veta. Kan man bli annat än arg, när allt och alla är så himla dumma?
 
Den som kommer och säger att jag ska tänka positivt, gilla läget, att allting ordnar sig, att det som händer händer för att jag ska lära mig nånting på kuppen, tänker jag slå ett välriktat slag på käften. Hurtbullsfilosofer göre sig inte besvär.
 
- Dra åt fanders, allt och alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0