mama mr cool

Kära DrawSomething-vän med alias mama mr cool. DS (Draw Something) har hängt sig och jag kan inte skicka min lösning (dörrar) på din fina teckning. Jag har försökt massor med gånger, utan att lyckas. Programmet stänger av sig varje gång. Jag har mailat till DS support om problemet och ev lösning utan att få svar. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra. Det verkar alltså kört med vårt tecknande till varandra. Det saknar jag. Jag saknar också att jag inte kan kommunicera detta till dig på DS.

 

Jag sätter mitt halmstrå av hopp till att du googlar på ditt eget alias, hittar denna blogg och läser den.

 

Du får gärna höra av dig till mig på Facebook eller skriva en kommentar här eller maila till [email protected]

 

Tack för en trivsam tecknande samvaro. Det var trevligt så länge det varade.

- Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0