Nyår

Jag var i Karlstad hos Ingrid- och Ola-familjerna. Dygnet hos Ingrid och Anders var himla mysigt. Dels kunde jag konstatera att Ingrid var hyfsat pigg, med betänkande av de fakta jag besitter om hennes hälsotillstånd. Det var gott att se. Jag passade på att få support från henne i färdigställandet av skjortan till Cissi. Det blev ett dygn av prat och pyssel varvat med god mat. Och dryck. Härligt.

Hos Ola och Cissi var det som det brukar – en orgie i god mat. Eller - som vi sa då vi åt löjromstoast, hummerpasta, revbensspjäll och rödkålssallad, parmasallad med chevrekrutonger, chokladmousse, citrussallad etc etc – Det här var ju riktigt gott, i all enkelhet.

Tyra-myran är bara hur ljuvlig som helst, men också en bestämd ung dam som vet vem hon vill bli matad av och vad hon vill leka med just för tillfället. Två små tänder har hon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0