Min ljuvliga sjal IV

Jag skrev några bloggar för flera dagar sedan - utan att publicera. Kommer här.

Idag (dvs i fredags 2 november) låg det ett ganska litet, men ändå, paket i min hall när jag kom hem för att äta lunch.
 
 
Där låg underverket. Såg mindre ut än vad jag föreställt mig, men är perfekt i storlek när jag väl sätter sjalen på mig. Underbara gråa nyanser. Jag menar bestämt att jag har en god förmåga att njuta av gråhetens nyansrikedom. Jag är nog expert på grått.

Linnea hade verkligen känt in hur stram och enkel jag ville ha sjalen och ändå med små detaljer som förstärker enkelheten och stickförfarandet. Helt fantastiskt vacker.

Dessutom hade hon lite garn över så hon stickade två handvärmare i samma garn och mönster. Det gör att jag känner mig som den diskretexklusiva dam jag faktiskt är. Åtminstone med dessa underbara plagg. Alltså, jag försäkrar. Ull från Alpackababy och angora ihopspunnet i samma garn, det är gosaker det.
 

Aah, nu är den min, den underbara sjalen. Välkommen, du underbara.

Kommentarer
Postat av: vännen i V-ås

Snyggt!!!!

2012-11-06 @ 22:54:02
Postat av: Kristina Ramquist

Vad snygg du är :-)

2012-11-06 @ 23:08:33
Postat av: Bente

Wow. Vilka kommentarer. TACK!

2012-11-07 @ 08:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0