Pånyttfödelse

Oj oj oj. Nu står jag på målsnöret till mitt senaste gigantiska internetbaserade projekt. Min nya hemsida.

Jag fick ju tips om Google Site och fattade direkt att den nog skulle kunna vara något för mig.
 
Nu har jag lärt grunderna och dessutom, med en hel del hjälp, baxat försökssidan till G Suite. Det är en betallösning, som kan oändligt mycket mer än vad jag egentligen behöver, men jag behövde G Suite för att kunna visa hemsidan under min egen domän.
 
Vidare har jag gjort en ganska ambitiös hemsida om mitt nuvarande jag. Jag presenterar vad jag fortfarande erbjuder som organisationskonsult och jag presenterar mina friare skrivprojekt. Dessutom samlar jag mina gamla och nya bloggar under en och samma hatt, både professionella bloggar och mina personliga, som den här är exempel på.
 
Det här, mina vänner, innebär att denna blogg är en av de allra sista jag skriver här på blogg.se. 
 
Känslan är att jag genomgått värsta förlossningen och att jag kommit ut pånyttfödd, fortfarande inte ens avtorkad. Och där nånstans behöver jag också ta farväl av det gamla. 
 
Självklart kommer jag att berätta var du finner min nya blogg.
Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0